2014年11月9日 星期日

[Bye-Bye Post] 最後最後.....

多謝大家一直以黎對觀塘百厭星既支持,開blog以黎一個幾月我地都一直好努力咁去介紹一啲好玩好食既地方俾大家,不過天下無不散之筵席,今日終於黎到最後最後一個post,不如睇下百厭星有咩同大家講~


百厭星C: 終於玩完喇T.T....係搵料打blog既過程入面雖然好辛苦,不過亦都好好玩。因為百厭星C 係 camera man forever,冇咩出鏡既機會,不過正正因為咁多左好多食花生既機會,成日睇住其他百厭星做白痴野再拍低影低公緒於世、之後仲可以笑笑笑笑笑同笑。所以百厭星C好enjoy呢個位,最後要同大家講掰掰都冇咩特別野講..希望呢個blog高分同埋大家記得睇vivi shop條片,完!!!




百厭星M:終於做完份功課。 因為今次功課多左好多演出機會。成日俾百厭星C拍低既柒事再同人開心share。雖然苦苦經營既知性形象無哂 不過份功課都做都開心既:D 希望我地既小小小小介紹可以令大家對觀塘區有多d興趣, 大家有時間既 可以周圍去下 好似百厭星錦周圍玩啦~完

 

百厭星V: 份功課做完喇… 雖然我既演出機會唔夠某人多,但都已經好開心。多謝大家支持! 我地既介紹係咁多先,淨低既留比大家繼續發掘下邊度有好玩好食既野      -完-


 

百厭星Y: 開心既時間過得特別快又係時候講bye-bye T__T 因為百厭星既題目係做觀塘 上網太小有依區既資料 所以每次去發掘既時候都要行好多路去尋寶寶 不過做得好開心 能夠搵到好既野去介紹好有滿足感:)希望我地個Blog真係可以幫到你地了解多D觀塘 多謝你地既支持!萬分感激!


That’s all~歡樂~今宵~再會~~~~~各位~觀聚~~~晚安~~~~~~
有咩問題可以Email去Kwantongnaughtyboy@gmail.com
(冇錯係kwan..唔係kwun..因為M開email果時串錯字...我地有生之年又login左會回你..多謝哂)


沒有留言:

張貼留言